2014年11月26日星期三

二十年爱的承诺

二十年前的今天,我俩为爱承诺,签了一纸终生的约定。 从此一个人变成两个人的窝;两个人变成四个人圆满的家。 你常说,我是你的导师,教会你很多东西。而我说,你就是我生命的训练师。 你让我学会了如何包容、放下、付出、接受、无私和爱自己。 在这些年里,无论是好的、坏的,我俩都一起经历过;甜的、苦的,都有你陪我一起尝过。 往后二十年再二十年再二十年我也愿意和你一起度过。 我爱霓。

1 条评论:

6th-7th-8th-9th-10th-syllabus 说...

Learning is incomplete without Books and this is why we have curated the Maharashtra State Board Books of all classes. SCERT Maharashtra 4th Class Syllabus Maharashtra State Board of Secondary and Higher Secondary Education frames the Syllabus and Textbooks to all the students.